دوستانه

دوستانه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 20047
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فال قهوه من

 

 

فاله قهوه من...

گفت :" همه ی ِ ته ُ توی ِ دلت این جاست ...

الان می خونمشون ... "

فنجون را که چرخوند ...

اصلا انگار نه انگار که ...

این همه حـــــــــــرف ...

دَلمَه کرده توی ِ فنجون ِ لب پریده ی ِ دلم ....

کلی حرف بیرون ریخت .

ل ت آ ه ن ش ق ت ت آ گ ع ه ا ی ن ر ی ا س د ا ن و ا گ ی ا ن ا

با انگشت ...

جوری که انگار داره شرح حالم رو می نویسه ...

چید ِ شون :

نون اینجا ، بعد ت ، حالا..........

نُ ت ه ا ی ِ ( نت های ِ )

آ ه ن گ ِ ( آهنگ ِ )

ع ش ق ( عشق )

ا س ت ( است )

آ و ا ی ِ ( آوای ِ )

د ل ت ا ن ( دلتان )

ا ن گ ا ر ی ( انگاری )

نمی دونم چرا ...

سرش رو که آورد بالا ...

از لبخند ِش خیلی ناراحت بودم ....!

با تعجب ِ من ...

لبخندش وا رفت ...

نگاهش رو برگردوند رو حرف ها ...

جمع ِ شون کرد ریختشون تو فنجون ...

فنجون رو برگردوند ...

دوباره همون حرف ها ریختن بیرون ...!

ل ت آ ه ن ش ق ت ت آ گ ع ه ا ی ن ر ی ا س د ا ن و ا گ ی ا ن ا

با انگشت ...

جوری که انگار داره سرنوشتم رو می نویسه ...

چید ِ شون :

الف اینجا ، بعد نون ، حالا گاف ............

ا ن گ ا ر ( انگار )

ت ن ه ا ی ی ِ ( تنهائی ِ )

د ل ( دل )

ت ا و ا ن ِ ( تاوان ِ )

گ ن ا ه ِ ( گناه ِ )

ع ا ش ق ی ( عاشقی )

ا س ت ( است )

نمی دونم چرا ...

سرش رو که آورد بالا ...

از لبخندم خیلی ناراحت بود...!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی تاريخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to friendly18.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com